Surt :( ingen gratis 13:de månad till alla!

Diskutera Friskis&Svettis verksamhet med varandra.
OBS vill du absolut ha ett officiellt svar från föreningen rekommenderar vi att du i första hand kontaktar kansliet via telefon eller epost.

Surt :( ingen gratis 13:de månad till alla!

Inläggav 01909982 » 14 september 2013 10:49

Om du köper ett årskort på nätet får du en gratis 13:de träningsmånadd. Alla kan dock inte köpa via nätet! Jag förlängde mitt årskort idag och var tvungen att betala "över disk" eftersom jag hade 1000 kr i "friskvårdscheckar" från min arbetsgivare, alltså ingen gratis trettonde träningsmånad till mig inte. Stammis och medlem i ca 25 år :)
01909982

Re: Surt :( ingen gratis 13:de månad till alla!

Inläggav ytterligare en stammis » 16 september 2013 16:39

01909982 skrev:Om du köper ett årskort på nätet får du en gratis 13:de träningsmånadd. Alla kan dock inte köpa via nätet! Jag förlängde mitt årskort idag och var tvungen att betala "över disk" eftersom jag hade 1000 kr i "friskvårdscheckar" från min arbetsgivare, alltså ingen gratis trettonde träningsmånad till mig inte. Stammis och medlem i ca 25 år :)

Har varit ute för samma "orättvisa" de sista två åren,sedan örbro kommun har gett oss anställda friskvårdssheckarna 1000:-
Har ingen möjlighet att använda dom att betala över nätet. :wink:
ytterligare en stammis

Re: Surt :( ingen gratis 13:de månad till alla!

Inläggav Ia » 23 september 2013 9:01

Fast ni kanske kan vara glada över att ni har era checkar istället? Inte alla som har dessa och då har de andra alternativet att få en extra månad istället :) man kan inte få allt ;)
Ia

Återgå till Verksamhet